Om J

2015-04-09 - 20:11:18 Direktlänk - J's inlägg
Så... Vem är jag?
Ja, det kan man väl fråga sig flertalet gånger utan att riktigt veta svaret.
 
Okej, så basic info; jag går under namnet J, gillar äpplen, är galen i hästar och dricker alldeles för mycket te. Går natur tillsammans med M och lägger ner alldeles för mycket tid på att göra läxor och att plugga inför onödiga prov. Så, det var ju väldigt basic. Resten är svårare. Typ; vad har jag för personlighet? De flesta skulle nog säga att jag är en sarkastisk liten jävel som tar livet med en klackspark. Personligen tycker jag inte att jag tar livet med en klackspark, jag har snarare bara en vilja av stål som hjälper mig igenom livet. Den sarkastiska biten är däremot sann och det är nog därför folk tror att jag är så positiv - för att de inte förstår sarkasm. Suck.

När jag inte rider, är i skolan, bloggar, sitter vid datorn eller dricker te gillar jag att springa och äta. Springa gör jag för att bli en bättre ryttare och för att jag tydligen tycker att det är roligt att bli svettig och röd i ansiktet. Äta gör jag också. En massa. Mat i alla former och färger, gärna söta frukter som inte får mig att må lika dåligt över att jag ätit femton stycken på raken.

Ehm, okej, så lite tyngre grejer... Feminism!!! Woho, supergrejer där alltså! Ja, jag kallar mig själv för feminist. Och nej, jag hatar inte män. Det är sexister som gör det.

 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



J: Pink Lady M: Jazz
Kryptonit:
J: Katthår M: Rå potatis





RSS 2.0