Om M

2015-04-11 - 16:29:00 Direktlänk - M's inlägg
Att beskriva sig själv är något av det svåraste som finns tycker jag, men jag ska försöka. Here we go!

Jag är 17 år, går natur tillsammans med J och försöker att hinna med något annat än att plugga. Jag gillar äpplen och te och lever livet med musik i öronen. På den lilla fritid jag har tycker jag mycket om att träna, det ger mig energi och jag blir glad av att känna mig stark. Jag tycker också om att skriva, då kan jag drömma mig bort en stund.

Okej nu kommer den svåra biten, att beskriva hur jag är som person... Jag tror att jag är en ganska lugn och glad person som tycker om att hjälpa andra. Humor och sarkasm är viktiga saker, utan dem skulle livet vara ganska trist. Jag försöker och hoppas att jag är en ödmjuk person. Jag vill vara en stark och självständig människa och hatar när det finns någonting som jag inte klarar av.

Nu till saker jag står för och saker jag ogillar. Jag anser mig vara feminist, precis som J och har svårt för människor som inte tycker att alla är lika mycket värda.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



J: Pink Lady M: Jazz
Kryptonit:
J: Katthår M: Rå potatis





RSS 2.0