Jag har lyckats få ett sommarjobb

2015-04-29 - 17:01:00 - Direktlänk - J's inlägg
Charmiga jag, med ett leende på läpparna, kan tydligen charma ner vem som helst.
För jag har fått ett sommarjobb!
 
Jag kanske inte kommer tjäna några miljoner men jag kommer nog att vara smårik för att vara en gymnasieelev ett tag. Det ska bli härligt att känna mig lite vuxen och jag måste erkänna att jag verkligen gillar hon som äger kaféet där jag ska jobba. Hon var så grymt trevlig och efter intervjun kramade hon mig och sade att jag skulle behöva få vänja mig vid att hon var "lite sådan", som hon sade. Visst, visst. Lätt. Jag vänjer mig lätt vid snälla och trevliga människor som ler hela tiden. Hade jag varit en människa som pratade om auror skulle jag sagt att hon hade en mjuk och varm aura. Men nu är jag ju inte en människa som pratar om auror så jag säger ingenting alls.
 



J: Pink Lady M: Jazz
Kryptonit:
J: Katthår M: Rå potatis