Jag glömmer bort mig

2015-07-20 - 12:43:20 - Direktlänk - J's inlägg
Det är lov och jag svär att allt mitt minne har åkt åt helvete och gömmer sig nu i någon mörk hörna.
Ja, jag jobbar och stressar runt hela tiden.
 
Att sommarlovet är till för att vila upp sig stämmer inte på mig. Jag jobbar fyra dagar i veckan och rider direkt när jag kommer hem klockan sju. När jag inte jobbar rusar jag runt och hittar på olika saker för att sommaren är ju till för att träffa vänner och sånt där. Att hinna med någonting är jobbigt. Och att faktiskt vilja göra saker är ännu svårare. Jag vill inte ut, jag vill helst bara ligga i min säng och glo när jag är ledig. Spela datorspel, läsa böcker, se på alla de där serierna folk hela tiden klagar på att jag inte sett och skriva. Inte har jag hunnit göra någonting hittils.
 



J: Pink Lady M: Jazz
Kryptonit:
J: Katthår M: Rå potatis