Viljan att vara ensam

2015-05-31 - 17:35:55 - Direktlänk - M's inlägg
 
Denna helgen är jag väldigt upptagen. Visst tycker jag det kan vara roligt ibland, men helgerna är lite heliga för mig, det är då jag vilar upp mig inför nästa vecka. Ser på alldeles för många avsnitt av mina favoritserier, äter alldeles för mycket choklad och nötter och umgås alldeles för lite. Det är min tid. Med allt plugg på senaste tiden har mitt serietittande och tränande tagit ordentligt med stryk och det irriterar mig. Jag vill kunna göra de sakerna för att må bra och kunna ha energi. Jag känner mig trött hela tiden nu för att jag pluggar istället för att tränar, absolut inte frivilligt.
 
Denna helgen har även plugget tagit stryk då vi varit på släktträff hela lördagen, alltså ätit massor och pratat med avlägsna släktingar, och idag firat morsdag med brunch och grejor. Jag längtar tills sommarlovet då jag kan stänga in mig, se på serier, träna och bara göra sådant som jag gillar.



J: Pink Lady M: Jazz
Kryptonit:
J: Katthår M: Rå potatis